מכירה קפה / מסעדה / מועדון לילה, Pürksi, Läänemaa, אסטוניה, Pürksi keskuse 8

מכירה - Cod. 24037

  • טיפולוגיה: קפה / מסעדה / מועדון לילה
  • אזור: 279 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: 1

בית המרזח Noarootsi למכירה. גם לשאול לפיתוח נמל
Noarootsi Tavern למכירה. היום, בית המרזח פתוח ועסקי עושה טוב, כך שאתה יכול להתחיל לעבוד באופן מיידי. בשלב מסוים, הבעלים היו תכנית כדי להגדיל את גודלו של המבנה ולבנות קומה שנייה בחלק העליון של הבניין; הייתה תכנית לבניית חדרי שינה ובית סאונה בחצר, יחד עם אתרי קמפינג. הפרויקטים בוצעו ואת האפשרויות של מקבל תמיכה כספית בהתאם לצעדים היו תחת דיון גם. הבעלים החדשים יינתנו כל התיעוד הישן שניתן לחדש ומשמש אם תרצה בכך.

בקיץ, יש הרבה מבקרים גם מהבית ומחוץ (בעיקר משוודיה / פינלנד) ולכן, עכשיו יהיה הזמן הנכון לרכוש את הבניין, כך שכל יהיה חדש ונוצצים לעונה עסוקה בעבודה הקרובה.

הבניין עצמו ממוקם במרכז. בסמוך לבית ספר, גן ילדים, מתקני ספורט (חדר כושר, אולם כדור, האצטדיון של בית הספר), מעבר לכביש הוא השלטון המוניציפלי וחנות. באותו הרגע, יש אולם ריקודים וסעודה גדול עם בר גדול, שולחן ביליארד, וכל סוג של שעשועים אחרים. יש מטבח בגודל סביר, יחד עם הציוד הדרוש המטבח וציוד, אשר עד עצם היום הזה יש מרוצה צרכי הלקוחות. בקיץ ניתן לשבת בחוץ וברביקיו. כמה קילומטרים בהמשך הוא יציאת Österby, שבו אתה יכול לשמור על סירה או סתם ללכת לים עם המקומיים.

בכל מקרה, אם היה לך חלום ילדות לרוץ הפאב / בר / בית המרזח שלך במתקן אירוח, אז זה בדיוק המקום הנכון שבו אתה יכול להביע את עצמך ולהפוך את החלומות שלך התגשמו.

אם אתה רוצה לבדוק את הבניין, או לבקש מידע נוסף, ולאחר מכן אל תהסס לפנות אלי!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB