מכירה בית, Tallinn, Harjumaa, אסטוניה, Merekivi tee 5

מכירה - Cod. 25325

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 240 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: 2

למכירה מצוינת לים ובית בסגנון פאנק המרווח קרבת חוף שטח כולל של דירה קטנה 120m² / 240m² (יכול לשמש כ( 80m מהים, 17 קילומטר ממרכז טאלין) משפחה ודו-משפחתי והיתר מפורמט, נפרד למגורים מטר, תכנית החלל שונה מעט) Leppneemes, Merekivi דרך.

לשימוש קיים.
הבית, מרפסות חיצוניות נעימות ומרפסות. תוכל ליהנות מהנוף לים משני הקומות. הגינה נחמדה מטופחת.
מחצית בבית: יש לי aatriumiosaga רצפת סלון מרווח עם חלונות גדולים על שתי קומות עם מטבח פתוח וגישה למרפסת. סאונה (קיטור חדר עם חלון לים), וחדר מקלחת. שירותים נפרדים. בקומה העליונה יש שני חדרי שינה, חדר יושב, חלק מאולם מדרגות, חדר האמבטיה ושירותי מלתחה, מרפסת מרווחת.
מחצית שנייה של הבית היא תכנית חלל תמונת ראי. פתרון מצוין לשימוש למגורים: למשל, ההורים ובני המשפחה הצעירים ühel- המחצית השנייה של הבית עם חבר או שכן כדי לקבל. אותו הדבר גם מתאים היטב לכל הבית למשפחה אחת, במיוחד שינוי תכנית החלל.

שירות: נמוך מאוד. אבל גם מבטיח כיריים toasoojuse נאותות. כמו כן ניתן להשתמש רק באנרגית תרמית רב חימום תת רצף בייצור מערכת הדוודים המודרניים היון מתוכנתים מראש. תאורת LED Üliökonoomsed פתרונות תאורה. הבית הוא מאוד חם ועמיד, וחסכוני.
סוגים של חימום: אח חנויות (גופרית) לחמם לvesitorustikul חימום זמן ארוך / יון (בתוך הרצפה), מערכת האוורור באזורים רטובים.

הבית ממוקם 50 מ 'מחוף הים, ברחוב שקט ללא מוצא, כ -100 מ' מסלולי הליכה נופיים ביער. בניין ממוקם על חופו המזרחי של חצי האי, המפרץ.
נכס הוא מהחוף מהרוחות קרות ובטוח יותר לשחייה חמה מים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB